субота, 19 грудня 2015 р.

      
Інноваційні форми роботи та технології, які я використовую на уроках

На зламі століть відбувається осмислення минулого знання,досвіду та формування нового розуміння сенсу життя,створення якісно нової моделі суспільства. Це період активного розвитку та оновлення усіх сфер життя. Інноваційність – ознака сучасного суспільства, об’єктивна реальність, яку потрібно усвідомити та прийняти. Ключова роль у системі формування нових компетентностей в учнів належить учителю. Як зацікавити учнів історією? Це запитання не дає спокою більшості вчителям історії. Саме тому моя проблемна тема має назву: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії засобами інтерактивних методів навчання». Мета моєї діяльності, як вчителя історії полягає у тому, щоб формувати в учнів: 1) Предметну та практичну компетентності.2) Творчі здібності.3.Національну самосвідомість. У 5-7 класах застосовую такі інтерактивні методи: 1.Історичні диктанти «Кімнати історії»,урок-турнір (Так чи Ні,Ти мені-Я тобі),урок-подорож, урок-презентація,урок-екскурсія, «Листи Професора Перепуткіна»,історичні задачі та ланцюжки. У 8-11класах,щоб активізувати діяльність учнів застосовую роботу в парах, «Обмін думками (Чому-Тому що)», «Мозковий штурм (Що було б якби…», «Навчаючи вчусь», «Коло ідей». Для визначення причинно-наслідкових зв’язків застосовую опорно-інформаційні схеми. Для узагальнення історичного матеріалу та формування навичок критичного мислення в учнів застосовую метод «Сенкан» та уроки-диспути (Здобутки та невдачі Богдана Хмельницького,Тріумф та трагедія Мазепи,Уроки ІІ світової війни. Щоб максимально активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках історії завдання мають бути чітко структурованими і головне диференційованими. Це буде розвивати позитивну мотивацію навчання і формувати сприятливі умови для інтелектуального розвитку учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар