|
Інноваційні форми роботи та технології, які я використовую на уроках
|
На зламі
століть відбувається осмислення минулого знання,досвіду та формування нового
розуміння сенсу життя,створення якісно нової моделі суспільства. Це період
активного розвитку та оновлення усіх сфер життя. Інноваційність – ознака
сучасного суспільства, об’єктивна реальність, яку потрібно усвідомити та
прийняти. Ключова роль у системі формування нових компетентностей в учнів
належить учителю. Як зацікавити учнів історією? Це запитання не дає спокою
більшості вчителям історії. Саме тому моя проблемна тема має назву: «Активізація пізнавальної діяльності
учнів на уроках історії засобами інтерактивних методів навчання». Мета
моєї діяльності, як вчителя історії полягає у тому, щоб формувати в учнів: 1)
Предметну та практичну компетентності.2) Творчі здібності.3.Національну
самосвідомість. У 5-7 класах застосовую такі інтерактивні методи: 1.Історичні
диктанти «Кімнати історії»,урок-турнір (Так чи Ні,Ти мені-Я
тобі),урок-подорож, урок-презентація,урок-екскурсія, «Листи Професора
Перепуткіна»,історичні задачі та ланцюжки. У 8-11класах,щоб активізувати
діяльність учнів застосовую роботу в парах, «Обмін думками (Чому-Тому що)»,
«Мозковий штурм (Що було б якби…», «Навчаючи вчусь», «Коло ідей». Для
визначення причинно-наслідкових зв’язків застосовую опорно-інформаційні
схеми. Для узагальнення історичного матеріалу та формування навичок
критичного мислення в учнів застосовую метод «Сенкан» та уроки-диспути
(Здобутки та невдачі Богдана Хмельницького,Тріумф та трагедія Мазепи,Уроки ІІ
світової війни. Щоб максимально активізувати пізнавальну діяльність учнів на
уроках історії завдання мають бути чітко структурованими і головне
диференційованими. Це буде розвивати позитивну мотивацію навчання і формувати
сприятливі умови для інтелектуального розвитку учнів.
|
субота, 19 грудня 2015 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар