понеділок, 30 березня 2020 р.


Завдання ( 30.03-02.04.20)
8 клас українська мова
1.     Опрацювати параграфи. Відокремлені означення.
2.     Відокремлені прикладки.
3.     Написати висловлення – роздум «Кого із сучасників  я вважаю успішною людиною» з використанням відокремлених означень ( додаток)

8 клас українська література
1.     Дочитати повість Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути».
2.     Записати цитати до образів школярів – підлітків.

Основи здоровя
 5 клас
1.     Повт. п. 16 с. 88-89.
2.     Опрацювати параграф « Соціальна небезпека інфекційних захворювань».
3.Скласти перелік витрат сім'ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини.


6 клас
1.Повт. п. 19-20.
2. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насильству в підлітковому середовищі.
3.Опрацювати даний параграф, записати в зошит ознаки дружніх і недружніх компаній.


8 клас
1.Повт. п.21-23.
2.Опрацювати параграф «Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я».
3.Підготувати повідомлення про атмосферне забруднення нашого краю.


9 клас
1.Повторити п. 22-24.
2.Опрацювати параграф « Протидія стигмі і дискримінація осіб за будь-якою ознакою».
3. Записати в зошит визначення «стигма, дискримінація».





ДОДАТОК укр мова 8 клас

Структура твору – роздуму

1.     Теза.
2.     Аргументи:   а) перший аргумент;
                                б) приклад з літератури чи інших видів мистецтв;
                                в) другий аргумент;
                                г) приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.
3. Висновок.

Спеціальні слова й вирази у творі – роздумі.

Теза:         Я думаю….     Я вважаю…     Мені здається…     На мою думку…
             На моє переконання…        Моя точка зору на цю проблему така…
Аргументи:     Я так вважаю, тому що….    Чому я так думаю?  Тому що…
                  Аргументом на користь моєї думки може бути те, що…      До того ж…
                  Довести моє твердження я можу такими аргументами: по-перше…
                 На користь моєї думки  можу навести такі аргументи…
                 Моє переконання ґрунтується на тому, що: по-перше… по-друге…
                 Хоч моя думка, можливо, видасться дивною, спробую переконати вас
                    такими аргументами…

Приклади:    Скарбниця світової літератури дає багато прикладів
                            щодо порушення проблеми…
                   На згадку приходять герої…
             У звязку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
            Яскравим прикладом саме такого розуміння…особисто для мене є…
            Проблема… є дуже актуальною, тому багато прикладів її розвязання
             дає саме життя.
            Говорячи про…, не можна не згадати…
            Повертаючись до думки про…, можу навести такий приклад…
            Як я вже зазначав….щодо цього яскравим прикладом є образ…з твору…
            Тема мого роздуму порушується у творі… Там…
            Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой…з твору…
            Історія також дає багато прикладів… Один із них…
            Згадаймо постать видатного… Захоплює його…
            Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що…
            Хочу навести приклад із власного життя…
Висновок:     Отже… можна дійти висновку…   Підсумовуючи, можна зазначити…      
                       Таким чином, можна зробити висновок…     Отже, бачимо, що…
                       На завершення свого роздуму, підсумую…
Вирази  для  звязку  думок:      По-перше..      По-друге…
                                             Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що…
                                             Як я вже стверджував… Як уже зазначалося…
                                            Як можна побачити…

Немає коментарів:

Дописати коментар