Зразок завдань по темі №1
Рівень І-ІІ (1-6 балів) Варіант V
Тести
1. Яке з понять є історично сформованою сукупністю індивідів, формою колективного співжиття людей та системою різноманітних зв’язків і відносин між людьми?
А. Держава.
Б. Суспільство.
В. Населення.
Г. Громада.
2. Яке з визначень відображає юридичний зміст поняття «право»:
А Право - це обґрунтована, виправдана можливість поведінки в суспільстві.
Б Право - це сукупність норм, які прийняті більшістю суспільства як загальнообов'язкові та порушення яких тягне за собою громадський осуд.
В Право - це система встановлених державою загальнообов'язкових, формально визначених норм, що регулюють суспільні відносини.
3. Три підлітки - 14, 15 і 16 років - увечері зупинили перехожого і відібрали в нього гаманець. У цьому випадку настає відповідальність:
А цивільна;
Б адміністративна;
В кримінальна;
Г дисциплінарна.
4. Визначте, яка ознака є обов'язковою для норм права:
А схвалення більшістю населення держави;
Б існування у формі офіційних документів;
В прийняття загальнонародним референдумом;
Г кримінальна відповідальність за порушення.
5. Норми права на відміну від норм моралі:
А регулюють усі суспільні відносини;
Б забезпечуються громадською думкою;
В є уявленнями людей про добро і зло;
Г охороняються державою.
6. Яке поняття не є ознакою права?
А). Формальна визначеність.
Б). Кордон.
В). Загальнообовязковість.
Г). Система норм.
Дайте визначення:
Юридична відповідальність
Норма права
Юридичні факти
Рівень ІІІ (7-9 балів)
Перелічіть відомі вам види правил
Рівень IV (10-12 балів)
Розвяжіть задачу
Проаналізуйте наведені ситуації і визначте: а) чи виникають в них правові відносини; б) які фізичні і юридичні особи беруть у них участь; в) хто з учасників правовідносин виявляє правоздатність і дієздатність:
1) учень на прохання батьків придбав в магазині хліб;
2) токар подав заяву про звільнення з заводу „Азот” і влаштувався на роботу в приватну фірму;
3) батько подарував своєму тринадцятирічному сину фотоапарат;
Немає коментарів:
Дописати коментар